Moikka vaan taas kaikille! Tultiin tossa just mökiltä Pattijoelta, käytiin yks yö siellä olemassa ku ei ollu oikein muutakaan tekemistä ja ku eilen oli niin aurinkoinen päivä. Mä tykkään olla mökillä, ku siellä saa temmeltää ihan vapaasti metässä, ja siellä on kaikkia kivoja jälkiä. Eilenkin käytiin isännän kans pariin otteeseen risusavotassa, tai isäntä se lähinnä niiden risujen kans värkkäs, mä toimin lähinnä sellainen virallisena valvojana, että mitä se tekee..

Mamma kyl kiros aika kovaan ääneen ku tultiin isännän kans sieltä risusavotasta kun mulla oli nääs mahanalus ja jalat ihan täynnä niitä risunpätkiä, ja yllättävän tiukkaan ne oli ehtinyt jäädä karvoihin kiinni, kun mamma niitä sieltä mahan alta pois repi.. Mulla kun kuulostaa muutenkin olevan aikamoinen läjä takkuja mahan alla ja kainaloissa, eihän siinä muuten mitään mutku viikonpäästä ois taas joku näyttely ja sitä ennen trimmi ja Mervi antaa noottia... =(  No se isäntä aloitti jo takkujen selvittämisen tänään ku kotiuduttiin joten eiköhän se tästä..

Mä tos kuvassa poseeraan mökin patjalla (mamma siinä takana yrittää kattoo töllötintä), olin aika väsy kaiken sen riehumisen jälkeen mitä eilen tuli touhuttua siel ulkona..

1462806.jpg

 

Kuvia -otsikon alle lisätty uusia kuvia ja Murun tietoihin lisätty terveystiedot.