Moi kaikille! Viikonloppu on kohta takanapäin ja paljon kaikenlaista on tapahtunut..Aloitetaan surullisista asioista: tultiin Taivalkoskelle tänne ukon kotipaikalle viettään viikonloppua, ja pihalla Ronin häkki oli tyhjänä, Roni oli jouduttu lähettämään autuaammille metsästysmaille sairauden takia..=(  Raisa kuljeskeli orpona omassa häkissään naapurin lähdettyä pois..Kaikilla meistä on suru puserossa tämän takia..=(

Pihalla oli tullessamme sellainen karvapallo, joka juoksi auton alle piiloon heti kun yritin lähestyä sitä. Kun se sitten houkuteltuna tuli auton alta pois, niin se karvapallo paljastui koiranpennuksi nimeltään Jätkä. Oli ihan pentu todellakin vielä, minä sitä yritin kovasti haistella että mikäs jätkä se oli, vaan aina se lähti läppäseen ku yritin lähestyä sitä. Sisälle sit ku mentiin niin päästiin kunnolla tutustelemaan, ja ihanhan tuo vaikutti mukavalta penskalta, mitä nyt vähän ärisi ja murisi mulle, mutta mä oon jo tottunut siihen ku niinhän ne Ramppa ja Ilonakin aina tekee..=)

Siinäpä se sitten ilta meni, ku piti kattoo perään että mitä se Jätkä tekee ja minne se menee, ja ihmetellä ku se välillä itki ja vinku eikä sillä mun mielestä ollut mitään hätää edes. Se oli kyl hassua että se pissi samalla lailla ku mä, vaikka se on poika ja pitäis pissiä jalkaa nostamalla (ja sitäpaitsi sitä ruukataan pissiä ulos, eikä sisälle) Vaan jospa se oppii sit ku kasvaa isommaksi. Mamma laittaa muuten siitä penskasta kuvia tänne kunhan saa niitä koneelle..

Sunnuntaina sit oli taas näyttelypäivä: jonkun matkaa piti istua taas auton kyydissä, näyttely oli Kuusamossa. Siellä oli mulla kaverina sellainen punainen samannäköinen koira ku minä, nimeltään Cara.. Hiljainen tyyppi, se vaan pötkötteli siinä boxissaan vaikka minä yritin saada sitä mun kans haukkumaan. Vaan sain minä sit lopulta haukkumistakin kuulla, nimittäin sitten ku kehään menin, ja sellainen vanha ja kärttynen tuomaritäti tuli mua arvostelemaan.. Kehtas sanoa mua lihavaksi! Eikä se muutenkaan musta tykännyt yhtään=( Vaan enpä minä tuommosesta vanhasta muorista välitä mitä sanoo, hyvä ku pääsin nopeasti sieltä pois, muuten oisin voinut näyttää sillle tätille hampaittani, ilman pyytämättäkin..=)

Että semmoinen viikonloppu mulla sitten, tänään lähdetään kotiinpäin ajeleen.. Mamma päivittää kuvia tänne tosiaan sit ku pääsee omalle koneelle. Joten siihen asti morjens..=)