Moi! kylläpäs on taas aikaa kulunut sitten viime kirjoituksen, mitäs kaikkea tässä onkaan ehtinyt tapahtua..Niin joulu oli ja meni, olin ilmeisesti ollut aika kilttinä, noin niinku päätellen lahjojen määrästä minkä sain=) Joulu oltiin Taivalkoskella, ja vuodenvaihde sit täällä kotona Oulussa. Mun koirakaveri Pimu tuli kotiporukoidensa kans meille juhlistaan vuodenvaihdetta ja ukon veli Jari tuli kans meille. Pimulla oli eka vuodenvaihde elämässä ja se pelkäs ihan hirmusti sitä kauheaa meteliä mikä jokapuolelta kuulu. Mähän en sitä isoa ääntä pelkää, mutta mua tympäsee se ääni ja mä juoksenkin ympäri pihamaata ja haukun niille, että lopettaisivat sen paukuttelun.. Sit ku oli vielä niin kauhean kylmä ilma, niin Pimu oli sit aika pitkälti sisällä, kun sehän on ihan pentu vielä, eikä paljon ollut vielä karvojakaan, niin ei ihme että sitä paleli..Mulla tuli paremminkin melkein hiki ku ravasin siinä pihalla..

Tammikuussa ei ollut mitään erikoista muistaakseni, niin no Raahen näyttelyssä käytiin pyörähtämässä, mutta helmikuussa mä olin sit reilun viikon hoidossa Taivalkoskella. Isäntä vei mut sinne ja jotain kuulin ku sanoi että lähtevät mamman kans reissuun ja mua ei voi ottaa sinne matkaan joten jäin sit kimpsuineni kampsuineni sinne hoitoon. Aluksi mä muka vähä protestoin tätä hommaa vastaan, enkä ruvennut edes syömään, mutta sit nälkä lopulta voitti ja naput katos nassuun..=) Ja mukavaahan siellä oli hoidossa olla, ku ulkona oli lääniä missä juosta, ja sit mä olin Topin apuna ku se ruokki Raisan ja Jätkän yms. Oli mukava nähdä Raisaa ja Jätkääkin, ku yleensä niitä näkee aina vaan silloin tällöin viikonloppuisin=)

Oli se kyl sit tosi ihana päivä ku mamma ja ukko tuli hakeen mua sieltä takasin kotiin.. Silloin kyl ajattelin etten aivan hetkeen niitä silmistäni päästä etteivät vaan karkaan johonkin ilman meikäläistä. Änkesin itteni ensimmäisenä autoon ku oltiin lähdössä ettei pääse unohtumaan matkasta=) Kotona sit piti kiertää rinkiä pihalla ja haukkua tiedoksi kaikille seudun koirille että meitsi on nyt back home..

Joo, mutta nyt edellään sit jo maaliskuun loppua.. Ihana ku on kevät ja nätit ilmat käydä lenkkeilemässä.. On se niin mukava ku tulee kesä, paitsi että ei tarvis tulla ihan hirveän kuuma kesä ku on sit niin tukala olla.. Toisaalta tympeä ku tuo lumi sulaa pois niin ei voi kesken lenkin pysähtyä kieriskelemään kylmään hankeen tai mikä parasta juosta pihalla lumipallojen perässä.. Mä on sellainen lumipallohullu että mulle saa heittää sata palloa eikä sittenkään vielä oo tarpeeksi=) Mutta täytyypi nyt vaan nauttia tästä lumesta ku sitä vielä on...=)

Kevätterveisin, Muru