633037.jpg

Moi! Minä olen Muru, viralliselta nimeltäni Shimmerian Velvet Lady. Olen tällä hetkellä päivää vaille 11 kuukautta vanha (elikkä kuukauden päästä on isot synttäripirskeet=)

Asun Oulun Herukassa perheeni kanssa johon kuuluu emäntäni Tarja ja isäntä Arto (paremmin tunnen ne kyl nimellä mamma ja ukko). Ne oli muuttaneet tähän taloon just vähän aikaa ennen kuin hakivat mut kasvattajalta (kennel Shimmerian) jotenka mä oon saanut alusta asti kirmailla omalla pihallani ihan vapaasti, mikä on kyl tosi kivaa. Ja mikä vielä kivempaa niin siitä voi tiirailla, ja välillä haukkuakin, ohimeneviä ihmisiä.. Sit mä tykkään hirveästi syödä pihalla kasvavaa ruusua, vaikka emäntä yrittää sitä kovasti kasvattaa..

Emäntä ja isäntä ovat innostuneet juoksuttaan mua kaikensorttisissa näyttelyissä, oon mä ihan hyvin siel menestynytkin, vaaleanpunaista nauhaa on tullut, mutten mä kyl hirveästi siitä hommasta välitä..Teen ku perhe niin kovasti tahtoo =) On siellä sillai mukavaa ku näkee paljon muita koiria, ja omia sisaruksiaki (terveiset vaan Niilolle, Mantalle ja Roopelle).

Tässä kai ne tärkeimmät esittäytymiset, lähden nyt katteleen ku ukko tekee mulle koppia pihalle, että minkänäköinen siitä tulee.. Jos se sit laittais kuvan tänne ku valmiiks saa sen niin näätte tekin millaisen värkkäs..

ps.Hormoni-hirmu Rockylle terveisiä Martinniemeen=)