Moikka moi! Meikätyttö kävi taas näyttelys tänään. Arvelinkin etukäteen että kohta joudun taas rinkiä juokseen kun mamma ja ukko on repinyt mua karvoista useampana iltana peräkkäin ja sitten jouduin vielä käymään kasvattaja-Mervin luona trimmissä. Mä kyl yritin olla aika hankala siinä trimmipöydällä että se lopettais sen rappaamisen mutta ei se sit lopettanut. Sain silmäkulmanikin auki kun yhtäkkiä pomppasin kesken trimmauksen ylös, ne ei nuo immeiset käsittänyt että mä kuulin jotain outoa, ku ne ei kuullut sitä. Noh, isäntäväki hoiti sit mun silmäkulman kuntoon, nyt siinä on vaan sellainen rupi eikä se enää oo kipeä yhtään.

No sit tänään, aamupesun ja harjauksen jälkeen kerättiin kamppeet kasaan ja lähdettiin sinne näyttelyyn. Velupojat Roope ja Niilo oli siellä kans, niin siisteinä että... Terveiset vaan heillekin=) Ja näin mä vilaukselta Siiri-mammankin siellä jossain koirien seassa.. Jonkun ajan jouduin siinä boxissakin värjöttään, ennenku Mervi tuli ja otti mut pöydälle siitä, ja TAAS mua trimmattiin. Sit kävin pyörähteleen siellä kehässä, sehän on jo tuttua kamaa mulle, enkä mä vieläkään oikein hirveästi siitä tykkää, mutta olin ihan kunnolla, että mamma ja ukko voi olla ylpeitä musta=) Pari punaista nauhaa se Mervi siltä tuomarilta nappas ja sit mua vietiinkin jo takasi boxiin ja lähdettiin kotiin..Niiloa ehdin kuitenkin moikata siinä pihalla vielä lähtiessä..

Kotiin ku tultiin niin ukko antoi mulle sellaisen tosi hyvän luun palkkioksi kun olin niin kilttinä.. Esimakua varmaan niistä luista mitä se Raisa oli hommannut siellä hirvimetällä. Oli niin kiltti ja mukava että lupas mullekin niitä antaa=) Raisa oli muuten tuolla samassa paikassa ollut näyttelys edellisenä päivänä, ja mitä isäntäväen puheita jaksoin kuunnella niin ihan hyvin oli silläkin mennyt, terkkuja vaan sinnekinpäin..

Että tämmöinen viikonloppu ollu meillä, nyt lähden kinuaan joko tuo isäntä lähtis mun kans kohtapuoliin lenkille, vai otettaisko päivätirsat ennen sitä=) Syksyn jatkoa kaikille,

toivotteleepi Muru