Terveppä terve! Niin se juhannus sitte oli ja meni..Taivalkoskella oltiin ja oli niin vauhdikas ja "raskas" viikonloppu että olin ihan ventti vielä maanantainakin=) Perjantaina mentiin sinne, ja siellä oli sellainen kiva pieni poika, Miska nimeltään, joka on mun ukon veljenpoika, ja kova poika leikkimään pallolla.. Mä leikin sen kans minkä jaksoin, mutta lopulta vähä kyllästyin ku se pallo oli vähä liian iso mulle, enkä saanut siitä oikein otetta..Sit mä vaan tyydyin seuraamaan palloa ja poikaa vierestä ku leikki sen kans..=)

Illalla käytiin saunas, siis minäkin kävin, istuin ylimmällä lauteella mamman ja ukon välissä. Ukon piti kyl nostaa mut sinne ku oli portaat tällaiselle lyhytjalkaiselle koiralle vähä liian korkealla, mutta siinä minä ylälauteella istua napotin ja ukko piti vesikuppia mun vieressä niin siitä hörppäilin aina välillä.. Sit saunan jälkeen piti käydä viilentymässä lammessa uimassa koko porukalla..

1672152.jpg

Tässä minä istun mamman sylissä muurikkapannun äärellä kyttäämässä lättyjä,etteivät syö kaikkea vaan antavat mullekki yhden..=)

1672150.jpg

Tässäpä niitä herkkuja sitten paistuu..=)

 

Lauantaina  otettiin aamupäivä ihan rennosti, nukuttiin pitkään ja silleen.. Päivällä sit kävin nuuskimas verijäljen, isäntä oli edellisenä päivänä tehnyt kaks jälkeä mettään, ja mä kävin haisteleen toisen ja Raisa sit toisen..ja hyvin löyty jälki...(ja palkkio siellä jäljen päässä=))

1672156.jpg

1672157.jpg

Käytiin molempina päivinä Villisaaressa uimassa, nämä kuvat on lauantailta jolloin oltiin ukon ja Jarkon ja Raisan kans siellä.. Raisa ei kylläkään uinut, ku siitä päääsi ihan kahlaamalla sinne saareen ja takaisin, mutta minähän uin ihan kunnolla.. Samoin sunnuntaina ku käytiin siellä, niin uitiin molemmat mamman kans, vaikka ei kyl ollutkaan mitenkään hirmu lämpöinen vesi..

Että siinä se sit juhannus meni herkkuja nauttiessa ja uidessa...=) ja Jätkän kans tietysti piti aina välillä leikkiä ja nahistella ihan väsyksiin asti.. Vaan hyvin ainakin maitto uni sitten..=)

1672153.jpg