Niin me oltiin eilen mamman kans eka päivää kesälomalla, nukuttiin peräti yhdeksään asti ja sit lähdettiin pitkälle aamulenkille ku oli ihan hyvä ilma. Käytiin kattoon Paatia ja Lentsua ja käveltiin niiden kans takaisin meille kotiin.. Me kuulemma lähdetään sitten myöhemmin kesälomareissulle jonnekin etelä-Suomeen ku ukollakin on loma, mutta sitä ennen mä saan kuulemma olla Taivalkoskella Topilla hoidossakin, Jätkän ja Raisan seurana, ku mammalla ja ukolla on jotain "seurapiirikekkereitä" täällä enkä voi olla kotona=( No, en minä sitä, Taivalkoskella on tosi mukava olla, joten odotan innolla=) Ja sit myös sitä reissua etelä-Suomeen kun en oo vielä ehtinyt pahemmin matkustellakaan sielläpäin..

Isännän kans käytiin yks päivä jossain taippariharjoituksissa Limingassa. Se saa isäntä selostaa tarkemmin sitten että mitä me tehtiin siellä ku mamma ei ollut mukana, mutta jotain jälkeä minä ainakin haistelin, ja se kuulemma meni ihan hyvin. Mutta uimaan ne mua ei saaneet, ku oli niin himskatin kylmä vesi.. Sitä se ukko aiko harjoituttaa mulla kun mennään tuonne Tappikselle, jos se ois vähä lämpösempää se vesi siellä..

1653237.jpg

Yks kaunis kesäpäivä käytiin taas Bellan ja Kimmon ja Mervin kans tuossa koirapuistossa... Temmellettiin Bellan kans ittemme ihan läkähdyksiin ja mä meinasin välillä maastoutua sinne risujen ja oksien sekaan että saisin välillä vähä huokaista ku Bellassa tuntui taas olevan virtaa vaikka muille jakaa=))

1653239.jpg

Sit ku tultiin koirapuistosta kotiin niin mulla oli NIIN hirveä jano että jöin kylmää vettä suoraan kaivon hanasta... ja itse asiassa mä olin sit ihan märkä muutenkin ku piti ruveta leikkiin sen hanan kans ja juosta sen vesisuihkun alle=) No viilensipä vähä ku oli niin kuuma päivä..

1653243.jpg

Sit piti ihan laittaa tää kuva tähän blogiin, ku isäntä tuunas vähä mun koppia. Ne teki Paatin kans meidän taloon uuden terassin, niin sit se innostu ja teki mun koppiinki oman terassin mulle.. Eiks oo hieno? Ja huomatkaa mun oma postilaatikko=)) Aikoi laittaa silloin tällöin mulle siihen jotain herkkuja, niin täytyy käydä mun aina välillä nuuskuttaan että onko mulle tullut postia=)

Mä voisin kyl mennä vaikka samantien kattoon mun postilaatikon ja käyn samalla suhauttaa pissan, joten palataan taas asiaan, kunhan kertoilen näitä kesälomakuulumisia=)

t.Muru