Sitä tuli täytettyä kokonaista kaks wee tuossa viime viikon lopulla..Ei sen kummemmin synttäreitä juhlittu, ison savuluun sain synttärilahjaksi järsiä ku mamma ja ukko oli sellaisen ostanut.. Ja on meillä kuulemma ollut juhliin muutenkin aihetta, nimittäin silloin ku mä olin hoidossa siellä Taivalkoskella Topin luona, niin tää mun kotiväki oli juhlinut häitä täällä..=) Mä ihmettelin ku oli hirveästi outoja tuoksuja ja hajuja täällä pihalla ku tulin tiistaina kotio, niin selvis että täällä oli käynyt hirveästi porukkaa..

1713381.jpg

Eivät muistaneet ottaa kuvaa siitä ku järsin sitä savuluuta,niin laitettiin tähän tällainen kuva missä syön isännän vanhaa lippalakkia.. En mä nyt oikeasti sitä syö, paitsi että siinä lippalakin yläosassa on sellainen kiva metalliosa (on vielä tossa kuvassa paikallaan) niin sen mä järsin aina lippalakeista irti, ja sit loppuu mielenkiinto niihin. Enkä mä niin pöhkö ole että sitäkään nupikkaa söisin, mutta se on kiva järsiä vaan irti=)

Mä oon nyt mammalle vähä möksönä, ku se käytti mut pesulla, olin niin ravassa ku käytiin lenkillä vesisateen jälkeen.. Ja huomenna pitää käydä TAAS ku on meno Merville trimmiin illalla.. Viikonloppuna on taas näyttely, onneks Oulussa, ei tarvi kovin kauas lähteä..  Toivottavasti ei sada vettä vaan..=( Kiva ku näkee taas kavereita siellä.. Kävin sunnuntaina cockeritreffeillä tossa lähistöllä koirapuistossa, muttei sinne tullut ketään ku tuli vettä, ja mun Siiri-äitin ois pitänyt tulla, mutta sen emäntä meinas että voi olla etteivät pääse, ku niillä on sellainen jännä aika menossa, joten ymmärsin kyllä ku eivät tulleet=) Ehkäpä ens kerralla sinne tulee muitakin, nyt mä jonkun aikaa hippastelin yksin siellä ja lähdettiin sit kotio..

Mutta ei kai siinä, mä täs valmistaudun sinne lauantain näyttelyyn (henkisesti) joten nähdäänpä siellä sit=)

rakkain terveisin, Muru