1764599.jpg

Käytiin tuossa viime lauantaina isäntäväen kans Tyrnävällä pullinkikisoissa.. Mulla ei kyl ollut etukäteen mitään tietoa mihin me oltiin menossa, ku tuollaiset kisat kuulosti ihan oudoilta. Päättelin heti että kyseessä ei voi olla mikään mun näyttelyhomma tai sellainen ihan sen takia ku ei käyty kasvattajatädin luona trimmissä ensin=) Ihan innoissani lähdin kyllä mukaan ku isäntä puhu että siellä on paljon heppoja, niin mä sit ajattelin heti että siellä on niitä isoja nelijalkaisia eläimiä. Mutta ei siel mitään sellaista ollutkaan vaan hirmu isoja (ja pahaäänisiä) traktoreita, tai ainakin sennäköisiä vempaimia.. Ei viititty ihan eturiviin mennä kattoon just sen takia ku ne piti niin hirveää älämölöä, mamma peittikin mun korvat pahimmissa kohdissa, ettei kuuluis niin iso ääni.=) Vähä aikaa mä niitä jaksoin kattoa mutta en oikein ymmärtänyt siinä mitään ideaa, niin rupesin katteleen että löytyiskö sieltä mitään hajuja tai mahdollisesti jotain maahan pudonnutta syötävää..=))

Sit kisojen jälkeen, tai vähä ennenkin kisojen loppumista, ku rupes tulee vettä taivaan täydeltä, niin lähdettiin sit sisätiloihin tuttavien luokse siihen lähelle. Siellä sit grillailtiin ja saunottiin, ja mä pidin vahtia siinä pihalla että kaikki on ok. Seurasin ahkerasti sellaista pientä Milla-tyttöä ku se oli niin kiva että aina mamman huomaamatta vähä niinku puolivahingossa tiputti mullekin jotain herkkupalaa niistä grillattavista..Että siitä penskasta kyllä tuli mun kaveri heti kättelyssä=))

Siitä illasta sit selvittiin kotiin joskus aamuyöstä ja tämä pieni cockerityttö oli niin väsynyt että seuraavakin päivä meni aika lailla nukkuessa, isännän kans oltiin kahdestaan kotona koko päivä ku mamma meni töihin tienaamaan..=)

Nyt ollaan lähdössä taas mökkeileen, jotenka palaillaanpa juttuun taas toisella kertaa=)

-Muru

1764602.jpg