Mä kävin tänään elämäni ekoissa taippareissa Pyhännällä. Aamulla lähdettiin kotoa ajeleen kohti Pyhäntää jo viiden aikaan, eli mun näkemykseni mukaan ihan keskellä yötä.. Ei kyl silloin vielä tiedetty että kuinka pitkäksi päivä venyykään..

Alku oli ihan kivaa, tapasin uusia naamoja joita nuolla, ja hirmu paljon uusia koiria. Osa oli samanlaisia ku minä, paitsi tietty erivärisiä, ja osa sit oli taas paljon suurempia spaneja.. Yhtä lailla mukavia kaikki..=) Tutustumisosion jälkeen lähdettiin sit mettään, missä sit aluksi vaan odotettiin...odotettiin...ja odotettiin.. Yks toisensa jälkeen ne koirat kävi jossain ja lähtivät sit autolla pois. Ja me vaan odotettiin.. Mä sit pääsin käymään siel metällä ihan viimeisena meistä. Lähdin kulkemaan isännän perässä ku se päästi mut irti pannasta, kävin vähä haistelemas siinä että mitä hajuja siinä lähellä oli, mutta aika lailla kuljin isännän perässä, ettei se vaan eksy siellä oudossa metässä. Sit se yks ukko, joka kulki kans siel metässä yhtä aikaa, pamautti pyssyllä hirveän pamauksen ja mun piti mennä kattoon että oliko sillä joku hätänä... Kun ei ollut, niin palasin isännän liki..

Sit seuraava juttu oli kiva, ku lähdettiin ettiin pupua.. Mähän oon tehnyt sitä ennenkin ku iskä laittanut mulle verijälkiä mettään niin suoriuduin siitä loistavasti.. Ja siel jäljen päässä oli ihan oikea ( kuollut) pupu, eikä mikään mun oma herkkunapu..=)

Viimeisenä mun ois pitänyt mennä uimaan hakeen jotain ihme palikkaa vedestä, mutta mä sit ajattelin että höpö höpö tuommoisia ja kun isäntä päästi mut remmistä ja heitti sen jonkun jutun veteen, niin mä sit läksin katteleen että menikö se mamma autolle,ettei se vaan lähde yksin mihinkään vaan ottaa meidätkin mukaan.. iskä ei kyl tykännyt yhtään siitä mun tempauksesta, oli aika vihainen mulle=(

Mutta sen jälkeen me sit palattiin takaisin sinne alkupaikkaan ja siellä sit leikittiin toisten koirien kans pitkän aikaa ennenku saatiin tulokset, ja päästiin lähtemään kotiin. Tulokset voitte lukea näiltä sivuilta oikeasta laidasta alhaalta kohdasta Murun taippariarvostelu..

Mä lähen nyt nukkuun, oon ihan rätti-poikki-väsynyt..

t.Muru