Oltiinpa taas emännän ja isännän kans viikonloppu mökillä. Ensimmäisenä ku mentiin, ja isäntä päästi mut autosta pois, niin juoksin siihen lampeen kasteleen mahakarvat ja tassut.. Pikkuisen vilvoittelemaan ku meinas olla vähä kuuma..=)

Isäntä oli sit hommannut mulle sellaisen riistapukin, jotta voidaan harjoitella taippareita varten. Ja sen ku se näytti mulle, niin mä sit kyl pidin koko ajan silmällä että mihin se sen riistapukin pistää että ei pistä sitä mihinkään hukkaan ku se on mun pukki..Heitteli se ukko sitä riistapukkia veteenkin mutta en mä jaksanut sitä lähteä sieltä hakeen ku ois pitänyt uida..

1925415.jpg

Hinkkaan itseäni kuivaksi mattoon, oon just käynyt lammessa mutkan ja ahdistaa ku on märät korvat ja karvat muutenkin..

1925417.jpg

Isäntä pisti mun riistapukin kuivumaan saunaan, niin mun pitää sit päivystää saunan oven edessä ettei kukaan pääse sitä viemään sieltä mun näkemättä..

1925410.jpg

Tässä mä odottelen isäntää että pääsis mönkijä-ajelulle.. Käytiin sit kolmistaan ajelulla, ukko ajoi ja mamma istui kyydissä ja mä mamman sylistä ihailin maisemia ukon selän takaa.. Oli niin mukavaa että heti ku ukko laski mut takaisin maahan niin hypin mönkijää vasten että tahtoo lisää=)

Oli muutenkin mukava viikonloppu. Kävin taas haistelemassa isännän tekemän verijäljen metässä, ja olin isännälle henkisenä tukena kans ku se teki puusavottaa.. Jospa sitä pääsis vielä parina viikonloppuna mökille ravaamaan ku sinne ei talvella oikein kuulemma pääse ku ei oo tietä aurattu isoltatieltä mökille..=( Harmi sinänsä..

syysterveisin, Muru