Morjens kaikille.

Isäntä tuossa yks aamu sanoi ,että läheppä Muru matkaan. No minä ajattelin ,että mitäs nyt tapahtuu:) No Muhokselle ajeltiin ja sittenhän jutun juoni selviskin, MEJÄ-koe :) Ensin oli sellainen laukauksensieto testi. No ei mulla siinä mittää ongelmaa ollu. Monet kerrat olen  isännän mukana ollu kun haulikolla on ammuskellu. Sitten mentiin metsään ja odoteltiin omaa vuoroa.  Kun oma vuoro sitten koitti niin olin tosi innoissani, nyt päästään jäljestämään:)  Loppujen lopuksi kokeessa kävi niin ,että kolme kertaa sorruin hirvenjäljille. Verijälkeähän minun olis pitäny seurata , mutta hirvenjäljet jotenkin vei mennessään.:)  Isäntä kumma kyllä kuulosti olevan tyytyväinen suoritukseeni vaikka keskeytys tulikin kokeesta. Hetken aikaa ajattelin ,että nyt jäi iltapiimät saamata :)  Isäntä tuossa yksilta teki mulle jäljen jota käytiin seuraavana päivänä haistelemassa. Hirvenluita sieltä lopusta sitten löytyikin:) 

Olen isännän ja Iitan kans käynyt uimassakin tälle kesälle.  Iita on isännän kans käynyt  taippari treeneissä. Kuulemma taippareihin treenailevat:)  Variksen kans ovat tuossa pihalle touhanneet. Kerran kävin kahtomassa ,että mikäs tämä lintu oikein on?. Minä en noista variksista oiken välitä. Pyy on sellanen mistä tarraan mielelläni kiinni, niin kuin viime syksynä kävi:)

 

Muutamia kuvia räpsivät Taivalkoskella ollessa kun tuola lammenrannassa hieman tassuja kasteltiin. Mukana oli myös Raisan jälkikasvua, tulevia hirven jahtaajia, kuulemma:)